На найперших
заняттях нас ознайомили з видами проектної діяльності по геометрії. Нас зацікавила
така робота. Ми вибрали власну тему й визначили мету свого проекту. Враховуючи
індивідуальні особливості, здатності й можливості, створили робочі групи з 3-4 учнів.
Типи завдань:
• практичні завдання - завдання, що
припускають виконання фізичних дій: вимірювання, креслення за допомогою
інструментів, розрізування, згинання, малювання та ін.;
•
практичні завдання - завдання
прикладного характеру:
• проблемні питання - питання,
орієнтовані на формування вмінь висувати гіпотези, пояснювати факти,
обґрунтовувати висновки;
• теоретичні завдання - завдання на
пошук і конспектування інформації, її аналіз, узагальнення й т.п.
Ми погодили із
учителем план своєї роботи й визначили
необхідні джерела інформації. Кожна група здійснила первинний розподіл
обов'язків, визначила час зустрічей і індивідуальної роботи, розробляла
пропозиції по оформленню результатів роботи.
По кожній групі
завдань ми здійснюємо пошук, відбір і аналіз потрібної інформації з наукової
літератури або мережі Internet. Ми в групі експериментуємо, шукаємо шляхи
вирішення виникаючих проблем, відкриваємо нові для себе знання по темі "Країна
Трикутників".
Немає коментарів:
Дописати коментар